Digitale Transformatie: een stategisch platform voor hogere customer experience
Arcady ontwikkelde een vernieuwd systeem voor Seven Stars om zowel urenregistratie als klantrelatiebeheer te verbeteren. Door efficiënter urenbeheer te integreren, kunnen medewerkers eenvoudig werkuren registreren en bijhouden, wat bijdraagt aan transparantere processen
Why
Aan de bestaande urenregistratie was niets uniform. Diverse systemen en complexe infrastructuren waren het vertrekpunt. En moesten gekoppeld worden.
Hoe zorg je dan voor iets waar elke freelancer, partner en opdrachtgever mee kan werken. En blij van wordt.
How
Een online platform: StarTime.
Bereikbaar via desktop en mobiel. Altijd en overal dus. Uren, facturen, opdrachten en overeenkomsten. Grip, inzicht, alles in de hand. Gemak dus, voor alle partijen. En natuurlijk, het platform is schaalbaar. Van kleine zorgverzekeraar met 30 man IT tot Belastingdienst met 2.000 man, iedereen is aangesloten. Optimaal en maximaal.
What
Een hogere customer experience!
Freelancers en partners doen weer wat ze liefst doen. Dus, geen administratieve rompslomp. Met enkele knoppen en klikken regelen ze alles. Goed en snel, zodat ze verder kunnen