Pay-Per-Sprint
Samenvatting: ABN AMRO Hypotheken is thuis in, inderdaad, hypotheken. Via verschillende kanalen en onder diverse merken biedt deze grote speler uiteenlopende hypotheekproducten. Bij elkaar veel informatie en data dus.
Why
IT is continu in ontwikkeling. ABN AMRO beweegt mee met een groot team van IT-specialisten. Zij volgen nieuwe technieken en mogelijkheden op de voet.
De uitdaging zit ‘m echter niet in het volgen, maar in het bijblijven en meer nog: in vooroplopen en meerwaarde blijven bieden voor de markt en eindgebruiker. Business value dus. Precies waar Arcadians in thuis zijn.
How
Extra ontwikkelcapaciteit, dat is de oplossing. Oftewel, ons slimme en praktische Arcady concept Pay-per-Sprint: een dedicated team van Arcadians dat continu paraat staat.
Met up-to-date kennis van nieuwe technieken, ontwikkelingen, mogelijkheden én kansen. Zo kan ABN AMRO altijd én snel inspelen op de immer veranderende en toenemende vraag. Onze kennis en kunde, pure business value.
What
Extra capaciteit en kennis wanneer het nodig is. Dit is mogelijk bij Arcady.
Met Pay-per-Sprint is ABN AMRO continu op de hoogte, actueel en - nog belangrijker - lopen ze continu voor op de behoeften en eisen van de markt.